Frakt og levering

 

“Servicepakken” fra Posten/Bring og DB Schenker:

Bestpools.no tilbyr alltid “Gratis Frakt” på alle ordre over 1000.- Som regel sender vi din bestilling med “Servicepakken” via Posten/Bring og du vil i dette tilfelle motta sporingsinformasjon på sms eller pr e-post.

Har du for eksempel bestilt “Tilbehør” sammen med din hagebasseng, så vil hagebassenget bli sendt med DB Schenker dersom den går i klassen “mellomstor” eller “stor”og “tilbehøret” blir sendt med Posten/Bring.

Det trengs ingen rabattkode for å få Gratis frakt hos oss, bare husk å trykke på “Gratis frakt” i kassen før fullføring av bestilling.

Vi har gjort det enkelt for deg å finne ut hvilket bassenger som blir sendt med DB Schenker. Når du finner ditt favoritt basseng, kan du gå lenger ned på modellen, for å så se om bassenget er merket DB Schenker.

Hente selv:

Hvis du velger alternativet “Hente selv” kan du hente din bestilling på vårt lager allerede samme dag. Du mottar som regel en “Hentemelding” fra oss i Bestpools til telefon nummer oppgitt under ordren.

Husk å oppi ditt ordrenummer til våre lagermedarbeidere for å motta din bestilling. Det er alltid gratis å hente selv og du sparer derfor fraktkostnader. Varer hentes på vårt lager i Oslo: Norsk Netthandel AS, Strømsveien 318, 1081 Oslo.  Hentetider blir oppgitt i “Hentemelding” fra oss.

Sporing:

Så fort vi sender pakken fra vårt lager vil du få en melding med sporingsnummer. Dette gjelder for “Servicepakken”som kan spores på Posten.no. Dersom din bestilling er en av våre “mellomstore” eller “store” hagebassenger, vil denne bli sendt med DB Schenker og du vil bli kontaktet av sjåfør for avtale av levering.

Dagen før pakken er klar til utlevering blir du varslet via SMS eller e-post, med en lenke til en side der mulige leveringstidspunkt kan velges. Tjenesten inkluderer innbæring.

OBS! Betingelser: Dersom man ikke har anledning til å ta imot varer fra Schenker fra etter 2 dager etter at Schenker har sendt melding, vil det påløpet lagerleie som faktureres til deg som kunde etterhvert.

Forhåndsbestilling

Dersom du ønsker å forhåndsbestille våre produkter. Kan dette også gjøres på nettbutikken vår. Det er kun noen få produkter som vi ikke har på lager som kan forhåndsbestilles. Da står det gjerne “Forhåndsbestill” med store tegn på produktet det gjelder. Om du forhåndsbestiller er du nødt til å legge inn en bestilling og betale for produktet på nettbutikken.

Hvor lang tid må jeg vente til jeg får produktet hvis jeg forhåndsbestiller?

Under produktbeskrivelsen vil det stå en dato eller antall dager du må vente før vi får produktet på lageret. Dette er garantert leveringstid. Du vil bli kontaktet rett før vi får produktet for å informere at den er snart klar for henting. Velger du “Servicepakke” eller “Levering på døren” sender vi produktet med Bring / Posten.

Trenger du hjelp?

KUNDERSERVICE